Claraaaa

kom hem från Clara för typ två timmar sen.
Jag skulle egentligen varit med Stella och Saga nu, men ingen av dom orkade :P Så nu sitter jag hemma helt forever alone, och mamma kommer hem halv nio och Emmy kommer halv sju :/ Jag har ju inget att göra så jag berättar lite vad som händer kommande vecka

MÅNDAG: Dansakro, som jag inte kan vara med på pga att jag ramlat och gjort illa handen lite..

TISDAG: På morgonen klockan 8.00 ska jag tilk sjukhuset och göra arbetsptov :P (Nivet när man ska cykla på en testcykel och så kollar dom ens hjärta) Sen skola som vanligt, och efter det ska vi till mammas arbetskompis:)

ONSDAG: Ingenting händer, får väl hitta på nåt me Saga ? ;) Juste ! Har prov i skolan :(

TORSDAG: Skola och efter det dans, som jag också kommer ta det luungt på :)

FREDAG: Dans, dubbellektion. Tar det lungt där också :P

LÖRDAG/ SÖNDAG: Dans på söndag, annars luuuungt :P

Glömde säga att jag tyckte dirty dancing var bra ! ;) HAHAHA

IDA


Kommentarer
Postat av: Alexandra Lundberg

fin blogg, allt bra? :)

2012-04-15 @ 16:05:05
Blogg ? http://alexandralundbergs.blogg.se/

Kommentera in here:

Name ?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg ?:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com


RSS 2.0