Dirty dancing imorgon !

Någon som sett den ? Va den braaa ? Haha ! Tror den kommer va helt ok i alla fall :) Kommer helt säkert bli en mysig kväll :) Vi ska ju äta ute osv.
Vem tackar lixom nej till en sån kväll ? Inte jag iaf :P Jag tycker att det är supermysigt att få umgås med familjen ibland, och göra speciella saker :P

Men imorgon åker desvärre Ta, Tim och Pappa till Thailand :/ Så jag måste ju klara mig utan dom i tre veckor :O Men det positiva med det är väl att jag kommer få sånadär sjukt snygga lösnaglar och mobilskal därifrån :)
men det är nog mest negativa saker...Men pappa måste åka och få slappna av lite, så han inte faller ihop i en hög igen :( (Han blev så stressad att han tillslut ramlade ihop i hallen, PÅ MIN FÖDELSEDAG) Saga var med och såg det. Det var tydligen ett "förstadie" till at gå in i väggen :/ Men nu mår han bra :D

ÄLSKAR ER ALLA I MIN FINASTE FAMILJ ! :D


OMG vad jag är sugen på jordgubbar just nuuuu ! :D

Ida

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Haha tack så mycket! :D

Kram

2012-04-12 @ 21:42:10
Blogg ? http://julijas.blogg.se/

Kommentera in here:

Name ?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg ?:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com


RSS 2.0