Jag har så himla trååk.

Jag har verkligen ingenting att göra just nu :/ Jag ska gå till pappa lite senare, så jag hinner få lite frisk luft ;) Men det som stör mig så hiimla mycket är att det inte finns något att göra :( Min vecka är feett tom...

Måndag/idag: Gå till pappa..

Tisdag: Ingenting.

Onsdag: Ska jag och min kära familj till mammas gamla arbetskompis :) Som är supergullig ! <3

Torsdag: Ingenting. Det enda som händer är att vi har telefontid med sjukhuset :P Vi måse ha telefontider med dom satt dom vet vad som händer i mitt livv :P Justeee, jag ska kanske va me Sagaa då :DD

Fredag: DIRTY DANCING ! :D

Helgen är friiiiiiii ! :/

HAHAHHAHAHHAHAHA

Ida





Kommentarer

Kommentera in here:

Name ?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg ?:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com


RSS 2.0