Juste... Bloggen var det ja...

Haha sorry att jag inte har bloggat sen typ... Haha vet inte ens när...
Men fredag - lördag sov jag hos Vendela där vi bastade, cycklade, solade på studsmattan osv. På lördagen och söndagen var jag bara hemma och arbetade ihop lite pengar haha. Fick 200 på trädgårdsarbete, whoopwhoop!

Idag hade vi någon nackakamps förberedelse grejs då vi skulle bestämma namn, tema osv. Vårat tema är sture p. Känns ju asbra. Ska klä ut mig till värsta stureplansbraten. Haha jag orkar inte. Inte min stil men det får gå.
Efter skolan åkte jag med Stella, Sophie och Ida till först Hötorget där vi köpte världens godaste jordgubbar och med dom gick vi till kungsträdgården där det var fullpackat och satte oss vid fontänen där. Sjukt mysig dag med tjejerna helt enkelt. :)


Jag, Ida och Stella. Haha älskar bilden. Jag är skitblek, Ida får solen i ögonen, Stella ser ut som Stella och det är en random attentionwhore i bakrunden. HAHA.

/Saga♥

Kommentarer

Kommentera in here:

Name ?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg ?:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com


RSS 2.0