Att det ska vara så jobbigt !

Ska det verkligen vara så jobbigt att inte veta svaret på sitt EEG ?
Jag har ju som ni vet gjort ett akut-EEG på sjukhuset i fredags, och dom sa att vi troligtvis skulle få svaret redan samma dag.. Men vi har fortfarande inte fått något svar.. Man blit ju både nyfiken och spännd. 
Ahhh ! HAHAHAHAH Men jag får väl veta det förr eller senare ;)

Men idag har jag iaf varit i forum en snabbis. Saga skulle köpa en jacka. Och så följde jag och Clara med :P Vi köpte en varsin glass :)

Och på söndag ska jag titta på min kompis dansuppvisning :) Hoppas det blir kul ;)
HAHAHAHAHAH Men jag är nästan säker på att blir roligt ;) Jag älskar ju som ni vet dans :P
Jag har ju träning idag tillochmed :P
Fast det kommer nog inte gå så bra :P Jag har typ väääärsdta träningverken från gårdagens pass :P


HAHA ! Det blev en gammal Saga-bild ;)

Ida 


Kommentarer

Kommentera in here:

Name ?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg ?:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com


RSS 2.0