Forum

Har varit i forum med brudsen idag, omg vad roligt det var haha!

Jag och Stella såg några snygga killar som gick in på mediamarkt och vi stalkade dom höhö. När vi ser dom får Stella värsta dampattacken och ba DETDÄR ÄR MIN KILLE, HAN SOM STOG VID BUSSHÅLMPLATSEN!
En månad innan hade hon sätt han vid bussen och tyckt han var skitsnygg, sedan hittat 3 stift och en 20a haha.

Sedan gick vi efter dom till teknikmagasinet och låtsades kolla skal, när dom plötsligt börjar snacka om penispumpar. Då gick vi och hittade en massa andra snygga killar istället haha!

Omg vi hittade våra framtida män.

Stella ♥ Nack killen
Saga ♥ Killen med röda byxor


Sjukt dålig bild på Stella och Clara haha, men den är så sjukt vacker så jag kissar på mig!

/Saga♥

Kommentarer

Kommentera in here:

Name ?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg ?:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com


RSS 2.0