...

Känner då denna kille på riktigt men vet inte om jag får nämna hans namn då han inte gör det på youtube någonstans vart jag kan se, men jag är så jäääävla trött på alla dumma kommentarer under videon så jag hoppade in och tog ut min vrede på alla p12 som sitter och tar sin tid för att skriva dumma kommentarer om någon dom hatar. Kallar killen över bög gör dom också. Omg det är inte något fel med att vara bög era fuckfaces, det är en människa era idioter! Åh blir så in i helvete förbannadad.

Jag kräver inte att man måste älska Justin osv, men snälla säg inte helt korkade grejer som inte är sant. Ni behöver inte gilla han, och det har ingen tvingat er till men snälla sluta bara. Gilla läget och skit i det, önska att han vore död för det vet jag att det snurrar i en massa p12 huvud men han kommer leva tills ni alla är typ 90 så det är bara att hålla käften.
/Saga♥

Kommentarer
Postat av: Sophie

Han är så galet bra!

2012-03-24 @ 15:05:08
Blogg ? http://sophielodin.blogg.se/

Kommentera in here:

Name ?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg ?:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com


RSS 2.0