Kulkul...

Egentligen vet jag inte om jag ska vara glad eller ledsen :/
Jag fick reda på om mitt EEG visade nåt :)
Det fanns ingenting som tydde på att jag har EP..
Så jag ska få göra ett 24-timmars EEG.. Jag kommer då att bli inlagd på sjukhuset
och få "leva som vanligt" i ett dygn med elektroder på huvudet. Sån tur slipper jag vara i skolan med dom dära elektroderna på huvudet :P
Dom ska försöka lägga in mig på sjukhuset den här veckan. Men det kanske inte går, då blir det
nästa vecka..
Dom hoppas då att jag får ett anfall på sjukhuset, så dom kan se vad som händer på EEG :)
Men man vet ju aldrig vad som händer :P Jag kanske får ett, eller kanske inte. Men vi får väl hoppas att jag får ett ;) HAHAH

Så jag lär väl typ missa en träning, eller två pågrund av detta :(
Men jag kommer ju iallafall kunna gå på min kompis dansuppvisning :)
Eftersom jag inte kommer bli inlagd på helgen ;)
HAHAHAHAHHAAHAHHAAHAHAH

Sååå, ah. Man får väl se det positiva i det hela ?

Eller ?

Man ska väl vara glad att de letar efter vad det är :)

Men det är ju såklart jobbigt när det händer sååå hiiimla mycket :/


Bildbrist

IDA



Kommentarer

Kommentera in here:

Name ?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg ?:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com


RSS 2.0