OJOJOJOJ !

Förlåt för rent utsakt superdålig blobbning :/ Men jag har varit väääldigt upptagen med mycket viktigare saker. Jag har svimmat i skolan, varit på sjukhus, och det har hänt en massa saker. Men det är typ det jag gjort dom dagarna jag inte bloggat. Förutom igår. Då hade min syster "kalas" HAHAHAH
Vi körde lazerdome ! Jag kom tvåa och etta :) Som vanligt då ;)
Sen i fredags fick jag göra ett EEG på sjukhuset.. Det är när man får ca 30st elektroder på huvudet, efter det får man ligga ner i en halvtimme, och typ försöka sova.., Sen sitter det en läkare vid dig hela tiden, som ibland säger att man ska titta, och sen får man blunda igen. Sen får man andas djupa och snabba andetag i tre minuter. Då tror man nästan att man ska svimma :O
Sen i slutet får man titta in i en lampa som blinkar. Sen är det klart, hela undersökningen tar ca en timme :) Och nu väntar vi på svar..

HAAHHAHA ! Så har det sett ut för min del ;) Sen har jag suttit lite på akuten också ;)

Hoppas ni haft det roligare !

Puss !

IDA


Kommentarer

Kommentera in here:

Name ?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg ?:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com


RSS 2.0