Sjukhus, sjukhus och sjukhus...

Förlåt för att jag bara skriver om sjukhus och så. Men det är ju typ det ända i mitt liv just nu :( Jag är på sjukhus hela tiden. Dom håller ju på och utreder mig för EP (epilepsi) som ni kanske vet.
Och just nu på sista tiden har jag fått ett par anfall.
Så jag har gjort en massa undersökningar och så, som ni vet.
Men när jag fått en "diagnos" eller fått reda på vad det är så kommer jag ju slippa sjukhus
och kommer kunna blogga om lite roligar saker..

Som idag t.ex.
Idag har jag INTE varit på sjukhus :)
Idag har jag, pappa och Emmy varit och shoppat :)
Jag köpte ett par byxor, en tröja, en jacka, en bok, underkläder, fika och en present till min mamma
som fyller år idag :)

GRATTIS MAMMA PÅ 39 ÅRS DAGEN ! :D

IDA


Kommentarer

Kommentera in here:

Name ?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg ?:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com


RSS 2.0