Tänkte göra ett första inlägg :D

Tänkte bara säga att det är jag som är Ida ! Jag är fjortin år och bor i finfina Stickholm. Jag har en manma en pappa och två syskon, som heter Emmy och Tim. Enmy är tolv och Tim är två år :) Jag själv älskar att dansa och har sex lektioner i veckan. Jag dansar just nu jazz, balett och dansakrobatik. Men jag kan också dansa street och bugg. Jag tränar på lasse külers dansskola och BASE23.

Jag är en snäll och omtänksam tjej^^ Tror jag iallafall.
Jag är ganska klantig och nuflrtiden spenderar jag många timmar på sjukhuset ;)

Som idag då. Jag sitter faktiskt på sjukhuset just nu när jag skriver det här.

Men ah. Det är jag :) Och det är bara att fråga om ni u drar något mer :P


Kommentarer

Kommentera in here:

Name ?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg ?:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com


RSS 2.0