Tröttish

Är så sjukt trött efter idag haha, har suttit och letat efter alla killar på fb men vet inte vad någon av dom heter haha. Jag och Stella får åka dit någon annan gång och fråga vad dom heter haha!

Nejmen har så jävla ont i fötterna! Vi sprang som idioter när alla killar delade på sig och så sprang jag i 190 km / tim när jag drog till bussen så ah. Har värsta skavsåren på hälarna från mina jävla converse som gått sönder i hälen och det är typ bara gummi där haha wtf

Jag skriver fett långa inlägg idag känner jag, men jag är på sånt humör haha. Nu ska jag gå och hämta blåbärssoppa haha och byta om, sedan blir det någon film eller några avsnitt av gossipgirl innan jag sopmnar!

Imorgon bär det av mot Ida också, wehåå



/Saga♥

Kommentarer

Kommentera in here:

Name ?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg ?:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com


RSS 2.0