Såg att Saga bloggat !

ÄLSKAR BILDERNA !

HAHAHHAHAHAHHAHAHA

Jag har heltochhållet glömt bort bloggeen :O Jag har haft helt andra saker för mig. Jag har dansat supermycket och haft sjukt mysit med tjererna ! :) Jag har däremot ingenting att skriva om så ni kan få se veckan/veckans planering :)

Lördag: Som är idag då :) Jag, Clara o Stella ska se på titanik i 3D hoppas att ljudet inte pajar ;) Kommer bli sjukt myyyyys :D

Söndag: Klockan 9 är jag vid min dans och repar inför showen den 3 juni :) 4 timmar ska jag vara där och repa. Efter det åker jag hem och äter lite, och sen vidare till BASE23 och kör på en dubbellektion dans (jazz o balett). Kommer vara sjuukt trött när jag kommer hem ! OCH SÅ KOMMER PAPPA HEM DÅÅÅ ! :D

Måndag: På måndag har jag dansakrobatik som vanligt. Och skola osv. Inget speciellt dåra ;)

Tisdag: Jag går i skolan och det är ABSOLUT SISTA dagen för mig att köpa showkläder ;) Till showen den 10 o 11 maj :)

Onsdag: Rep inför min show på BASE23 (inte den den 3 juni) ! :D Några timmar spenderas på Maximteatern :)

Torsdag: SHOW ! ca 4 timmar spenderas på maximteatern ;)

Fredag: SHOW ! Den andra showen med BASE23 här spenderas också 4 timmar på Maximteatern :)

Lördag: Lediiiiiigt ! :D

Sömdag: Dubbellektion på BASE23 sista danslektionerna på terminen tror jag :)

OBS: Jag går i skolan som vanligt :)

IDA

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hejsan!

Går du också på base? Haha, jag med!

Vilken linje osv?

2012-05-10 @ 20:43:41
Blogg ? http://Http://annamatildaz.blogg.se

Kommentera in here:

Name ?:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg ?:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com


RSS 2.0